Vanuit de hangmat...

11 maart 2018 - Paramaribo, Suriname

Lieve allemaal,

Weer eventjes een berichtje vanuit onze hangmat! Heerlijk :) De huisbaas heeft deze vandaag even voor ons opgehangen. Mensen willen je graag helpen hier.

Met mij gaat het super goed, ook samen met mijn 'bonus'zusjes. We hebben zelfs corvétaken hier in huis; koken, schoonmaken, vegen en wassen. Uit stage zijn we altijd échte huisvrouwen, eten we lekkere Surinaamse groenten en gaan we 's avonds bezig voor school. Deze week hebben Mélanie en ik voor het eerst gesport. Zweten met deze warme temperaturen...

Vorig weekend hebben we dolfijnen gespot. Ook zijn we naar de plantages geweest, waar we een rondleiding hebben gehad. De gids vertelde over de verschillende planten en bomen die overal goed voor zijn. Best handig een eigen apotheek! Op de plantage hebben we ook een schilpad vast gehouden, heel bijzonder! Daarna gingen we door met de boot naar Braamspunt, waar we naar lang wachten werden beloond met een échte, 'wilde' schilpad. Net toen de schilpad aan land kwam, begon het te regenen. Als verzopen katjes 2,5 uur terug op de boot. Maar wat een geweldige dag. Hiervoor zijn we naar Suriname gegaan!

De stageweken gaan super snel. Het begint te wennen. Meid, maak je niet druk! Als ik veel heb gedaan dan moet ik verplicht even zitten van mn collega, haha. Wat een verschil met Nederland. Ook wel weer lekker! Genieten doen we hier écht!

Dit waren mijn belevenissen van de afgelopen twee weken, heel kort! Een hele fijne week allemaal.

Liefs

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Derkelien:
    11 maart 2018
    Leuke update! Jij ook een hele fijne nieuwe week. Geniet ervan!
  2. Mark Wijnholt:
    11 maart 2018
    Kort maar krachtig! Leuk zussie :)
  3. Opa en oma:
    11 maart 2018
    blij om te horen, hoe de weken snel gaan, ook in Suriname!!!
    Fijn dat jij/jullie zo genieten. lieve groetjes.
  4. Lydia:
    11 maart 2018
    Super leuk. Heb je ook een foto met de schildpad?
  5. Marianne:
    11 maart 2018
    Leuk zeg Karen! Geniet er volop van!
  6. Marianne te Rietstap:
    12 maart 2018
    Geweldige Ervaring. Leuk om te lezen.
  7. Linda Wijnholt:
    Hoi Karen
    Wat super om jouw avonturen te mogen lezen.
    Net of ik er zelf een beetje bij ben:)
    Veel plezier liefs.
  8. Karin:
    12 maart 2018
    Fawakka? Wat fijn om te lezen en aan de hand van de foto's te zien dat je het naar je zin hebt. Wens je veel succes vanuit het verre Bruchterveld.